3.4 Comanda
3.4.1. Plasarea comenzii
Plasarea comenzii presupune în prealabil alegerea produsului/produselor comandate, a cantităților dorite și furnizarea localității de livrare. Înainte de plasarea comenzii, se va afișa în pagină prețul produselor comandate și distinct tariful pentru serviciile de livrare.
Orice Comanda plasată de către Cumpărător presupune acceptarea „Termenilor și Condițiilor de Vânzare” și a prevederilor documentului „Politica de Confidențialitate”.
Din momentul în care Cumpărătorul confirmă comanda apăsând pe butonul „Plasează comanda” (denumită înainte și în continuare „Comanda”), se considera ca acesta a acceptat în cunoștință de cauză conținutul și condițiile Comenzii respective și, în special, Termenii și Condițiile de Vânzare, faptul că respectiva Comandă implică o obligație de plată din partea sa, prețurile, volumele, caracteristicile, cantitățile și termenul de livrare a produselor comercializate și comandate de Cumpărător.
Comanda se poate face doar pentru cantități rotunjite la metri cub, cantitatea minimă fiind de 1 mc, iar cea maximă de 20 mc.
3.4.2. Înregistrarea comenzii
Comanda va fi înregistrată de DS TULCEA prin transmiterea unui prim mesaj electronic Cumpărătorului („mesajul electronic pentru înregistrarea Comenzii”), prin e-mail și/sau SMS.
3.4.3. Confirmarea comenzii
După plasarea și înregistrarea comenzii, aceasta va fi procesată de către Vânzător într-un termen de 3 (trei) zile de la data înregistrării comenzii.
În funcție de disponibilitatea produselor comandate, Vânzătorul va confirma sau va infirma comanda. Un al doilea mesaj electronic va fi transmis Cumpărătorului pentru confirmarea sau infirmarea disponibilității produselor („mesajul electronic pentru confirmarea/infirmarea Comenzii”).
3.4.4. Încasarea comenzii
În cazul confirmării comenzii, după transmiterea mesajului electronic, DS TULCEA va fi îndreptățită să încaseze prețul aferent Comenzii. Încasarea se va face prin unul din mijloacele prezentate la art. 4.
Un al treilea mesaj electronic va fi transmis Cumpărătorului în momentul încasării Comenzii („mesajul electronic pentru confirmarea încasării Comenzii”).
DS TULCEA recomanda Cumpărătorului să păstreze cele trei mesaje electronice pe suport de hârtie sau informatic. Cumpărătorul este informat despre faptul că cele trei mesaje electronice vor fi transmise la adresa de mesagerie electronica indicată de Cumpărător in momentul înregistrării sau identificării sale, anterior plasării Comenzii.
DS TULCEA va fi îndreptățita să încaseze prețul total aferent Comenzii pentru plățile efectuate conform articolului 4.1 de mai jos imediat după transmiterea mesajului electronic pentru confirmarea disponibilității produselor. De aceea, în caz de eroare la menționarea adresei de mesagerie electronica sau de nerecepționare a mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii, DS Tulcea nu va putea fi trasa la răspundere. În acest caz, vânzarea va fi considerata definitiva, cu excepția cazurilor de anulare a Comenzii de către DS Tulcea sau de către Cumpărător.
3.4.5. Anularea comenzii
O comandă plasată poate fi oricând anulată gratuit până în ziua anterioară livrării. După această dată comanda nu mai poate fi anulată și livrarea va fi efectuată.
Pentru anularea comenzii, Cumpărătorul trebuie să trimită o notificare scrisă, prin e-mail pe adresa DS Tulcea, conform modelului anexat, până la termenul limită precizat în precedentul alineat.
Descarcă
Cerere anulare comanda